mandag den 24. maj 2010

Mixbånd #3: Henrik Koefod: Blomsterbaandet

Så introducerer vi hermed tredje mixbånd på bloggen, med en lille forsinkelse der kun kan skyldes det grimme gymnasieræs. Denne gang er det Henrik Koefod der får lov til at fyre op!
Dette gør Henrik med stil og mixer nogle lækre tracks sammen med hans nye virkelig sprøde produktion, som vi også smider op her på bloggen!





Jeg har hørt mange af Henriks tidlige produktioner, og han er en nærmest lige udklækket musiker og nogle af de tidlige tracks har ikke været nær så gennemført som Forårsstøj er! Lyden er lækker og clean, men har stadig den fede computer lyd. Det er gang i nummeret og et rigtig svedigt flow - laid back og lige-på - flydende og fly! Jeg kan virkelig godt lide nummeret, det er minimalt, men har en lækker udvikling og jeg tror på at Henrik Koefod kan blive et navn vi kommer til at høre om i fremtiden, men hvor den kommer til at flyve ham hen kan og vil jeg ikke forudse! Om det bliver som innovativ House musiker eller hip hop eller, ja i dont wanna know! Nok snak! Her har i nummeret!
Blomsterbaandet herimod må i selv tjekke ud. For jeg skal ha' min skønhedssøvn inden imorgen hvor den står på skriftlig engelsk. fy for satan! Båndet hjælp dog på humøret, håber i kan li' det! Det kan jeg i hvert tilfælde!


From Lasse B with låve! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar