søndag den 14. marts 2010

Beastie Respond



Yes! Jeg har altid godt kunne lide Drum 'n' Bass! Tempoet, bassen, stilen, sveden der driver ned af dit fjæs.
Jeg er derfor stolt af at præsentere: Beastie Respond aka. Tobias Pedersen!
men med Beastie Respond har jeg der lidt anderledes. Her har vi ikke at gøre med hektisk og vild musik.
Her har vi at gøre med æstetisk eksperimenterende vildskab;
Det er den flydende nærmest atmosfæriske bas-lyd som hypnotisere mig!
Det er lækre, skæve, legende beats!
Og synths der nærmest gemmer sig i et lydbillede
Der er så velproduceret og stilrent at fugtighedsprocenterne i mine bukser lige nu ligger pinligt højt.
og så spiller han sgu på Rust på onsdag!

Flere af numrene kan man tydeligt smage drum n bass'en, men andre af numrene har kun en bi-smag af det.
Fx hans nummer Breathe you in, smager meget af ambient og dub.
Breathe You In by Beastie Respond

Husk at løbe forbi hans Soundcloud eller Myspace og smag lidt på den atmospæriske d'n'b lyd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar